Průvodce prodeje nemovitosti s realitní kanceláří - jaký servis vás čeká

Postup při prodeji nemovitosti s realitní kanceláří, které zajistí rychlý a výhodný prodej pro klienta Tento postup zajišťuje profesionální, efektivní a bezpečný proces prodeje nemovitosti, který minimalizuje rizika a maximalizuje profi

 

 

1. První konzultace a analýza nemovitosti

   - Setkání s klientem:

Seznámení se s klientem, pochopení jeho potřeb a cílů.

   - Analýza nemovitosti:

Provedení důkladné analýzy nemovitosti, včetně technického stavu, právního stavu, lokality a tržních podmínek.

 

 2. Stanovení správné prodejní ceny

   - Tržní odhad:

Na základě analýzy trhu, konkurence a stavu nemovitosti stanovit optimální prodejní cenu.

   - Konzultace s klientem:

Projednání navržené ceny s klientem, vysvětlení metodiky a možných scénářů prodeje.

 

 3. Profesionální příprava nemovitosti

   - Home staging:

Doporučení nebo zajištění profesionálního home stagingu, aby nemovitost vypadala co nejatraktivněji pro potenciální kupce.

   - Profesionální fotografie a video:

Najmutí profesionálního fotografa a případně vytvoření videoprezentace či virtuální prohlídky.

   - Technická inspekce:

Zajištění technické inspekce, která může poskytnout jistotu kupcům a předcházet problémům.

 

4. Marketingová strategie

   - Vytvoření marketingového plánu:

Plán, který zahrnuje online a offline reklamu, cílený marketing a využití databáze potenciálních zájemců.

   - Online inzerce:

Umístění inzerátů na všech relevantních realitních serverech (např. Sreality.cz, Idnes reality) a sociálních sítích.

   - Cílené reklamy:

Využití PPC kampaní na Google a Facebooku, zaměřených na specifické segmenty kupců.

   - Off-line reklama:

Pokud je to relevantní, využití tištěné reklamy v lokálních novinách, letáků, nebo bannerů v okolí nemovitosti.

 

5. Správa zájemců a prohlídky

   - Komunikace se zájemci:

Rychlá a profesionální odpověď na všechny dotazy, organizace prohlídek v souladu s klientovým časovým harmonogramem.

   - Open house:

Organizace dne otevřených dveří, kde by se nemovitost představila většímu počtu zájemců najednou.

   - Prezentace:

Předvedení bytu s důrazem na klíčové přednosti, kvalitní přístup a znalost detailů nemovitosti i lokality.

 

6. Vyjednávání a uzavření obchodu

   - Vyjednávání:

Profesionální vyjednávání s potenciálními kupci, zaměření na dosažení co nejvýhodnějších podmínek pro klienta.

   - Příprava smluv:

Zajištění přípravy všech právních dokumentů (rezervační smlouvy, kupní smlouvy, smlouvy o úschově), spolupráce s právníky.

   - Úschova financí:

Zajištění bezpečné úschovy finančních prostředků u notáře, advokáta nebo banky.

 

7. Dokončení prodeje a předání nemovitosti

   - Vklad do katastru:

Vyřízení vkladu vlastnického práva do katastru nemovitostí.

   - Předání nemovitosti:

Organizace předání nemovitosti, včetně sepsání předávacího protokolu.

   - Post-prodejní servis:

Pomoc s převodem energií a služeb, případně poradenství ohledně daňových záležitostí.

 

8. Následná péče

   - Zpětná vazba a hodnocení:

Po dokončení prodeje je dobré získat zpětnou vazbu od klienta a zhodnotit celý proces, pro ujištění, že byla splněna všechna očekávání.

   - Dlouhodobý vztah:

Je dobré udržovat kontakt s klientem pro případné budoucí potřeby v oblasti nemovitostí.

 

 

Datum publikace článku: 06.09.2024